woensdag 1 februari 2012

Kamernet


Hey daar kwartelstraatbewoners!

Als jullie op zoek zijn naar een chille, relaxte, spontane, gezellige, vrolijke meid die overal voor in is, dan ben je bij mij helemaal aan het goeie adres!

Ik zal eerst iets over mezelf vertellen:

Ik ben Chrissy Liché, 18 jaartjes oud (bijna 19, hihi) en studeer vanaf dit jaar Leegheid in Utrecht. Daarnaast zit ik bij 23 verenigingen en fitness ik elke dag zes keer om lekker in shape te blijven. Ik zou het superchill vinden om een kamertje in het centrum te hebben, lekker dicht bij de stad, dan kan ik lekker vaak stappen, haha;););):):):D:p:P:p.

Ik hou van gezelligheid, stappen dus:p:):D:D;), leuke dingen doen, gezellig samen met vriendinnen op de bank hangen, af en toe een terrasje pakken, een drankje doen of een hapje eten, lekker filmpje pakken op zijn tijd, maar vind het ook relaxt om lekker mijn eigen ding te doen en gewoon zeg maar helemaal niks uit te voeren, haha;););):):):D:p:P:p.

Jullie kamertje sprak me helemaal aan. Vooral de ligging en de prijs zijn echt helemaal super! Ik woon nu nog in een gehucht vlakbij Eindhoven, bij me ouders, maar dat hou ik echt niet meer vol haha ;);):D:p. Ik hoop dan ook dat ik snel in Utrecht kan wonen en lekker kan gaan genieten van het studentenleven:):):).

Zo, wat kan ik nog meer over mezelf vertellen hahaha;);):p. Ik ben best wel netjes en schoon maar ook weer niet echt heel erg ofzo, ik ben altijd vrolijk maar ook wel ’s niet, net als iedereen;););). Verder heb ik geen huisdieren hahahaha en rook ik niet, alleen op feestjes, maar dat telt niet;););):):):D:p:P:p.

Hopelijk word ik uitgenodigd voor jullie hospiteeravond. Je kunt me altijd facebooken als je benieuwd bent naar me foto’s hahaha:p:P:D. Ik vertel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag meer over mezelf, maar dan ‘live’, hahaha ;););):):):D:p:P:p.

Liefs,
Chrissyxxx

Nog 57 berichtjes te gaan.